CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 3, 2013

mak-mak zaman lo


hari ni pg joging area umah husben
jgg tuk stamina yang sihat..hohohoho

sampai jalan besar benti beli nasi lemak kedai kzen husben
ambil2 benti rehat jap..sembang2 ngan owner die jual burger
merangkap kzen apih la

bercerita la die perihal anak gadis die yg akan tamat zaman bjg 27.4 ni
anak daranya masih stdy di uitm..umo 21
oke fine aku pun nikah baya 2 gak..xde ralat

yang meralatkan perihal si mak ni
nak menunjuk kot

aku just tanya bakal laki die keja mane, die jwb keja besa2 jek
sebenarnya aku dh tau bkl menantu die keja enginerrrr @ jurutera la
2 dr yg aku dgr la..aku ni bukan kisah pun walhal sape keja tggi pun
itu rezeki die

aku ulang keja mane..bukan keja ape..
die ckp cyberjaya...aku jwb okela dekat dh ngan angoh sana..

lepas tu die buat kuar cerita
bakal menantu die nak buat loan, nak buat skit jek tapi tak lulus coz xpdn ngan gaji die
ohhh oke
aku diam jek mls nak komen
die tambah lagi faham2 jeala gaji die bape coz nak buat loan skit xlepas..hehehe
aku nak jek cakap, dh gaji bnyak wat loan buat ape g..xde dt ke nak kwen
hahahhahaha
2 dalam hati jeala..hakhak

itula perihal pndangan masyarat skrg
msti akan tnya keja ape?berapa gaji die?
alahaiiii
kalau org tnya aku siap bangga lagi cakap laki sy keja kilang
keja la ape pun..janji halal...dengan keja tu la die bg nfkah kat kite kan..hohooho
bersyukur ngan apa yg ade...rezeki jugak tu...heeee


1 comment:

Rima Dania said...

laki saya pun keje urus sampah
je..kadang2 balik keje busuk je bau sebab terkena tempias sampah..janji rezeki halal kan mek..