CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

March 31, 2013

mentang2 la kami gurl2


hari ini balik umah ma coz b cuti..
oke setel...sampai umah rehat2 dalam kul 6 ma ajak g beli brg kat bandar
oke la coz kasihan ma pun nak g bukan da sape
my laki ofkos la xnak ikut bile dapat tgok bola
ok fine bini die dah boleh dipercayai drive..yehhhh

afte beli brg decide ngan ma nak pg umah mi ( mak sedara)
alang2 dekat dah ngan umah die..
vrommmmmm pecut sana
sampai 1 simpang 4

cam ni la gayanya...





nuyu my car la...keta jahat keta si jahat la...2 lagi jalan penuh ngan keta n org ramai

oke aku dah pelik,,,org buat kenduri apela..parking tepi jalan, kiri kanan, dahla jalan kecik
ok fine da ceramah umno..mentang2 penuh bendera umno
kereta aku nak menghala ke jalan kereta jahat
kereta jahat nak msuk jalan aku
kami msg2 xmau mengalah dan lari
op kosss la coz depan jalan kereta jahat boleh jek masuk dan aku boleh lalu
tapi tapi tapi tapi
die ttp degilllllll
wah2.main jahat mentang2 aku gurl...die nak jugak aku lalu depan..nak suruh aku stuck dalam jem kat depan plak..
oke fine..disebabkan aku gurl yg sopan aku jalan jek depan...
maka duk dalam keta xmau kuar, biar pdn muke org yg depan depan aku plak
haishhhhh

gerammmm napela jalan ni jem teruk gilerrr
rupanya

RUMAH TERBAKAR 14 BUAH NOK!!!
DIULANGI 14 BUAH 

Patutla jalan jem smpai cmni..sudah diketahui bhwanya kita rakyat malaysia mmg jenis yg prihatin
dan mestila ma aku pun..
aku malas nak pg mane2, padahal aku dah cuak..hahahhahaa
stuck di jalan jem xpe mmg tau jalan 1 jek bergerak2 perlahan
situasi ni stuck kat jalan dimana kereta dtg dalam pelbagai arah
depan belakang kiri kanan
jalan terbaik aku relex jek xnak pg mane

tiba pon pon pon rupanya si keta jahat belakang aku
haishhhh ape lagi..td nak pg sgat..skrg ade blkg aku plak..pdn r muke die pun xleh msuk 1st jalan aku td coz dah berderet keta
pdn muka
pdn muka
pdn muka
pdn muka 
aku jerit dalam keta slow
kuat2 kang da org kate giler plak dh cermin buka ngan org ramai lalu lalang

org ramai bukan tempat kebakaran jek yg prihatin
ngan aku2 prihatin sama
hahhahaha

bile msuk simpang 2 aku dah xleh nak uturn balik coz jalan kecik, nak reverse pun xleh coz 
keta dr belakang penuh...jalan depan aku pun xtau, makanya aku kenala bertnya
jalan ni boleh kuar x, 
siap nak tunjukkan jalan g...
wah bgus kan rakyat kita ni
dalam masa sama aku dah terkial2 kol p.cik suh dtg ambik kami..hahahaa
menggelabah jugak

tunggu lama sgat parking keta tepi, kuar keta g tgok rumah terbakar 2
ma aku lagila hilang terus
rupanya rumah 2 salah sebuah rumah besan mak sedara aku
kasihan tgok mangsa
menangis2...14 buah..bape jek yg separuh...yg lain habis rentung
brg2 yg sempat diselamatkan penuh tp jalan...

kenapa smpai 14 buah
kesnya kerana bomba lmbat tiba
45 min bru tiba
yg hanya 3 km dr tempat kejadian
3 km = 45 min

bayangkan kalau area felda yg kena cmni
dahla dekat 40 km dari balai bomba

apala...xde civil lgsg kan bomba dan yg kena salahkan adalah mereka yg buat panggilan palsu
tapi pelikkk
arghhh malas pk la

maka afte ma aku g buat investigation aku pun ajak g umah mi...
ikut jalan 2 gak...pusing2 kami..mjur jumpa jalan keluar
tamatla cerita hari ni
balik terus mkn coz 
kebulurannnnnnnnnnnnnn




No comments: