CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

March 14, 2011

::caritera cinta....kau+aku::

EPISOD 3

Setelah lebih 7 tau 8 bulan kapel aku ditawarkan smbg stdy kat PTSB 
( POLiteknik tuanku sultanah bahiyah, kulim kedah )
so bermula kehidupan aku disana
disinila bermulanyer 1 episod hitam antara aku n die...
apa yg terjadi biarla kami je tau..
tapi yang penting
kerana peristiwa tu aku lebih sygkan die...
kerana aku tau Allah telah kurniaankan die tuk aku..
dan peristiwa tu jugak jd pengajaran tuk aku.
coz kite akan bljar dr pengalaman kan...


pasangan kapel ni xlepas dr bg adiah kat awek die kan..so aku pun msti ade bear
gak..hahahha..so dengan kuasa veto as her girlpren aku pun merengek2
nak bear gak..hahaahhaha..jnji dapat gak...
SO

tarraaa...maka dapat la ku bear 1st..hahahhaha

dinamakan PINU...umo lo 5 thun la kot..heheheh...
pinu ni dah jalan merata ikut mama die..hahahahha...kat kulim, spetani, penang, kelate dan lo
temani mama die kat b.pahat..wat peneman tido gnti papa die..haahahahhaha.

kat cni gak ku buh pic kami dlu2..hahahahha....

ni mase kat kb mall..hahahhah..muke xleh blah


mase 1st jumpa kat kulim..heeheheh....

1st raya kami la ni...ke aku lupa..tapi raya la..hahahahaha

 kat kb..taman bendahara..hi hi hi

kat jeram linang..ho ho ho

ni la antara pic kami...nak buh bnyak g la..hahahahha...so buh ckit2 jeala ey..kikiki

2 comments:

yaya said...

pewitttttttttttttttttt...hik3..terngt kmbli zmn dlu..sob..sob..sob

Mr & MrS pInu said...

tau pun...sobsobsob