CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

March 10, 2011

::caritera cinta....kau+aku::

 episod 1

cmne aku leh jmpa ngan incik husben ku....semunyer bermula 5 taun lepas...dimana..jeng2.......

ceritanya bermula pada 1 pg yg tenang...coz aku bukan berada lam negara yg ngah berperang

so tngla..hahaha...

dlu mse aku f4 n f5 aku skol kat Teknik kangar..perliss nuh..jauh kan..hahaha..sebab pe aku g


sana hnya aku yg tau..lalalala....disebabkan jauh aku kena g ngan bus...nak naek flight rse cam

xmampu la plak..hahahaha...so naek bus jeala... nak dijdkan crita la aku...bus yg aku naek ni

sama plak ngan en.hsben..hakhakhak..dan nak romantik lg aku plak kena duk sebelah

die..lalalala...tapi mase 2 cuak gler la..bnyak x aku tgok tiket betul ke aku duk tepi mamat yg

ala2 skinhead ni..dah la ganaz semacam je...pakai plak spek besar gedabak ( gila ke ape die ni

)huwaaaaaaaaaaaaa..takutnyer pk..tapi memandang aku yg dah terlatih mengalami situasi ni

     ( cewahhhhhhh) maka duduk la ngan ala2 sopan n santun g2..die duk tepi tgkat...maka aku

mstila tp die.hahahhaa...pas2 mula la terjd perkara yg xdi duga.....( jgan pk mengarut ey )

hahahaha...aku ni mmg alahan lau xduk tp tgkat..hahah...so buat la gaya gelisah..hahaha...myb

die pasan so die pun cakap kat aku nak tukar tmpat ke..aku pe g ibarat cam nak dapat duit rm1

juta 2..nak2789 tnpa segan silu n cnfidentnyer..hahahaahhaha....maka aku pun duk la tp

tgkat...hahahhaha....perjalanan punya lama...mklumla dr kelate ke perlis amek mse lam 7 jam

gak...so sepanjang jalan kami tido jeala...hahahha...eh lupa nak gtau..pd hr kejadian adalah

siang yea....hahahaha...kami xder pun nak smbg2 ke..malu miauuuuu g2...aku pun xpenah g

duk tp dak laki...rase cuak la..haahhahaha.....lwk2...bila dah nak smpai bru kami mula

smbg...tnya pe yg ptt..blaja mane..besala kan...pe lg nak cite n tnya..kami ni bukan ahli kabinet

nak cite hl dunia..hahahhaa..so dalam 2 kami tukar2 no fone...ahahahaha..myb 2 la cr ngorat

kot..hahahha....smpai la kat perlis...aku pun turun la..d die pun sama...die pg ikm beseri..aku

dekat jer...sebelum aku nek teksi aku smpat tgok die..hahahahahha..gatalnyer aku time

ni..hahahahhaa....n terus balik ke hstel...hehehhe....to be continue..........


cmni en husben mse 1st aku jmpa tas bus..tapi rmbut 2 ala2 mawi la..hakhak

2 comments:

~nur adibah~ said...

cerite sekerat jek!pe cer..ce cite ce cite...oo ko suh g sekolh ko date ek!aahhaa

pinu said...

cite lom abeh g..tguuu la....mane da date..haahhahahaha