CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

February 3, 2013

rawat resdung

 
 
hari ni kami laki bini ke kenduri kawen
then terus ke tumpat tuk buat rawatan resdung secara tradisional
ngan mak cik yg kami tau dr org2 ramai
kira glam la mak cik ni
hahahhahhaha
 
1st sampai kena basuh kepala ngan air
m.cik ni la yg jirus
kami laki bini pakat2 buat
aku saje nak buat jugak dah tgok laki buat
hahahhahaa
 
lepas tu duk tas tikar m.cik ni bentang kain putih
katanya senang nak tgok ibu resdung bile kuar
kami pun duk la
cari2 tas kain putih
yg kuar cam hama kaler itam
terbang2
so keja kami cari n tekan bagi mampus
jenuh juling mata
benda kecik tapi jrg2 ade
cmni rupanya hama resdung
siap ade yg jntan n betina lagi
tapi yang xleh tahan g m.cik ni sipa sediakan kanta pembesar g
hahahhahahaha
mklumla hama ni kecik sgat
so pkai kanta la senang nak skodeng
hahahhahaha
 
pesan mak cik ni jgan guna pencuci muka
kalau nak cuci muka guna daun jambu batu
daun2 yg kelat la
xpun guna teh ke
so kami lo bertukar produk la plak
kikikiki
 
tggu seminggu lagi pegi plak
cian kat laku aku muke dah jerawat coz mslah kat tempat keja
muke alergik sgat
 
semoga cepat baik + cepat tuko kijo la
ihihihihi

2 comments:

RIMA DANIA said...

ada sepupu pun dulu bersih muka tapi naik teruk berjerawat muka sbb keadaan persekitaran kat kilang tempat dia keje..

Abdul Haqeem Akhyani said...

Blh tau kt mn umh makcik ni?