CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 21, 2012

sem 4 dah smpai penghujung



yo !!!!


semester 4 dah kite...lg 2 sem nak abeh..lepas tu prktikal
dan
insyaAllah tamatla dgree ni
opssss 2 cerite 1 taun setengah kemudian..ahakahkk

ni nak story sal sem 4 ni..

sem ni buat ambik muet tapi gagal..dapat band 2
so kena ambik lg..huwaaaaaaa

sem ni jugak gaduh ngan mber2
masam muke bgai
ta cakap sampai lo cakap la tapi kurang rancak je
why?????
op kos la becoz of me
heloooo bajet i ni baeekk sgat ke...mestila x...
tapi itula....benda dah jdi..nak undur mase doraemon xde..
kalau la....
kalau la...
kalau la...
kalau la...
bla bla bla
banyak kalau ni
kalau la......msti xkan jd cmni...msti hidup hapi jek sem ni
kalau lgi kan

sem ni bnyak men emosi dalaman
teruk la
sem teruk..perghh nak cakap sem ni teruk sgat ler 2
mmg la...bila emosi xok..bila emosi letih seluruh xtvt tergendala
tapi alhamdulillah sampai hujung sem gak

pada yang berkenaan aku mintak maaf la ye :(
aku..aku..aku..arghhh susa nak cakap
just wanna 2 say lupakan benda yang lepas
mulakan hidup baru yg lebih bhgia tanpa aku...cewahhh
bajet aku jek buat hidup semua hapi..hehehehe

tapi sem ni buat aku kenal siapa sahabat siapa kawan siapa yang xleh buat sain
ntahla..susa nak cakap..
semoga sem depan leh harungi kehidupan sni stresss sebab stdyjek..bnda lain 
xnak pk dah
InsyaAllah boleh

hari isnin 25.6.12 - 10.9.12
cuti bermula
so lupakan sume bnda gelap
nanti kembali ngan azam baru yeaaaa


sem ni jugak mencatatkan kurang berjalan
hahahahahaha
ok la tu kurang belanjawan si suami kena kuarkan..heheheheh
boleh teruskan bnda baik gni sem depan plak..hehehhehe

eh lenguh dah.papai...

2 comments:

~MiZz Atie ZieYa~ said...

band 2 dikira gagal ka akak?
xpe..apa pun..smua itu dah jadi kenangan kn?bestnya..da jadi engineer

RIMA DANIA said...

oo..sem ni kurang balik kampung ye.. hehehe patot la rindu2an