CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

November 15, 2011

membebel time

assalamualaikum.........

disebabkan mood stdy yg agak lmbat dtg@xnak dtg lgsg@aku yg sebenarnya mls..heheheh
so nak berblog la mlm ni..hohohoh...
saje lepaskan ape yg terpendam ni
banyak rahsia..bnyak benda yg disimpan..hakhak

1st thing........ape yg aku idamkan lo

tara

ehh....bukan usungan la...tapi rumah..hahahahaha

teringin nak berada dirumah......ta pyh piki pape....relex....lyn tv jek..men ngan kucing..mkn..tido...wah ibarat dunia dan rumah aku yang punyer.....hahahahahaahahaha....

adatla student keja bnyak kan...dah sape suruh wat last minute..dah nm student..g2 la adatnyer...hahahahahaha.....aperpunnnnxbolehhh.....haisssshhhh...

esok ade test mis...tp bc se bab baru....OhhhhHhhhh...sguh malasnyer aku......org cakap dah mls stdy kasi kwen la...tapi aku dah kwen...so nak kena ksi ape lg ey...hehehehehehe

eh eh eh aku da dnlod cite josshhhh...so nak lyn joshhh la plak...hihihihihihi


P.A.P.A.i

No comments: