CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

September 30, 2011

kenangan dulu2

as salam....
wow lewatnyer lo..tapi masih blom mau tito...
esok plak nak kena bgun pagi..
mandi ( auuwwwwww sejukkkkkknyerrr ), solat pas2 g kelas.....malaaassnyerrr...
lect potpet depan aku potpet belakang,,,pas2 xtau ape lect ajar..apelaaaaaaaa
tapi rasenyer kehidupan kat u xsebesh kehidupan kat poli....bagi aku la...aku xhav fun lgsg kat u...xtau la nape..
kehidupan aku hnya g kelas balik tido wat asemen..men game...cam xder makna..
mungkin sebab aku dah matang...ohh no!! ape maksud matang 2 ey...hehehehe....
org tua dr aku pun hapi2 jek...ehh silap..kehidupan aku hapi kat sni...tapi gaya kehidupan 2 bg aku dah xsegalak dlu....sehapi dlu....fun2 ngan mber2...
ohhh aku sungguh rindukan kehidupan aku kat poli ngan my besssttti pren..as n teah..
we close 2gther2...amat2 rapat...nak tgok muke mereka???hehehehe


tara.......2 ni la beshhhti kat poli...

sume da smbg stdy...sorang kat utem dan sorang g kat unimap..dan aku tercampak kat uthm...
walaupun kos aku smbg lain dr kat poli, kos management tapi aku suke..heheheh...xder penin nak lyn sbjek2 yg menyemak otak..coz aku xbijak mane kan..huhuhu..


tapi aku lam kelas da 7 org gurl...


tin


tin


tin


tin


tin


sume smbg stdy kecuali lin n k.ju...lin dah keja..k.ju xta la cmne..hehehe
ika n dark kat unimap...sama ngan as
thah sama ngan syah kat utem
aku jek srg2 kat uthm
aku sorang coz aku dah ade peneman idup..ekekekekek


rindukan suasana dlu..da mase kite bersua lg....dimana xtau la.hehehhe...sayummmm kamoooo sumerrrrr!!!!

No comments: