CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

July 7, 2011

hupdate yg da pic..hahahahaha

as salam 
exceli aku excited la jugak nak hupdate blog ni 
coz coz coz 
aku leh buh pic hahahahaha.. 
lwk tol.. lame ku tggu tau..  
adussss nape la aku ni cmni.. 
cm jakun jek..hihiih..   
gini la..
kabel nset sony aku xder.. 
so aku ttgal kad reader kat joho..so nak upload pic  msuk lam lppy xleh la.. 
sobsob.. 
so mlm ni ru boleh la.. heeee.. 
so lyn la ey..  heheheheheheheha  
entry lepas ku da cite sal anak buah aku kan.. so ni la pic die...

mulut da upe mak sdara dah..hahahahhahaha

bdn jek besar..tapi penakut..benda ni grk gak ngis la...ape ler..hahahaha

vroommm...siap gaya ngan mulut skali....

sye y kuat mkn...nyam3....

 eh spek nak jtuh..hahahhahahha

t besar nak jd prof tau ni..hahahhaha
 
1st time la ni dapat duk lame ngan die...2 mnggu gak la sebelum die balik umah nenek die belah ibu die la
t jumpa plak dan la mu leh cakap plak..
hahahahahah
ateh syg sume anak sdara ateh..hohohoho...

No comments: