CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 6, 2011

lalalalal

wah lamernyer xhupdate blog
bcoz aku jd mls
duk umah lyn tb besh g
hahahahahaha
mlm ni mr husben dah pg penang
so kena tgl lg la duk umah die
4 hr jek t die balik la plak..hehehehe
bnyak gak benda nak share ni
hahahahahha

hari 2 aku da g hspital
melawat pak sedara apis yg sakit
dah lame xmsuk lam hspital.
i mean msk melawat org sakit la
aku ni jenis penakut skit
@ penakut bnyak la gak..hahahaa
cam2 ragam pesakit da
yg p.cik sy 2 dah teruk la gak..mlm ni dgar die 
da dimasukkan ke icu..
semoga p.ngah cepat sembuh ey..
amin

otw balik kat trfic light da keta tepi kami ni duk buat 
gila boleh..duk hinjut2 keta..
mentang2 la kami xleh nmpak diorg coz 
keta die tinted punyer gelap..
menyampah gak tgok..coz perasan budak2 jek lam 2
dah la diorg cam nak ajak berlumbe jek...
si apis pe g..pecut gak la
aku yg duk tepi ni mestila bergaya lebih..
kaki jg tekan minyak..
hahahahahhahhaha...
dan juga jg mulut..
nak jerit..
pemandu kat tepi relex jek..
aku yg lebih2..
hahahahahhahaha
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wah g2 nak kate geram kan..
hahahhahahahahahhaha

hari ni kami g mkn mee celup
makanan peberet aku
lau balik umah apis mesti g la
hahhahahaa..
lau xdapat muncung smpai pntu la..hahhahaa
smpai kedai 2 wah order bukan main g
lau boleh aku nak berumah jek kt kedai 2..hahahahhaa
mmg sedappp la..perghhhh..
esok nak lg..
tapi husben xder...xper2...
tgu 4 hr g...heeee

miss u cuk..
mlm ni syg tido sorg2 la..heeeeeee.
papai...
muahhhhh

2 comments:

Atie Zieya said...

mula merindui da ;)

mrS pinu said...

ohhh mesti dahhh..hahahhaa..duk umah die plak kan..kikiki