CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 26, 2011

hupdating skit

as salam sume...
salam sayang
salam 1 malaysia
hahahahaha
time skrg 6.28
da 1 jam g nak buka pose
wah aku pose tau hari
pose ganti
da abeh pun
lalalalaalallala

so menu aku tuk berbuka hari ni nak wat nasi grg la
so aku pun nak sediakan bhan la wal2..
t just grg jek
aku siang la kubis....


kubis cam ni la..
aku potong la
tb kuar menatang ni



taraaaaa...
rupe die xder la sengeh gni
hahahahhaha
aku ta nmpak la mulut die cmne
coz depan blkg ku tgok same jek..ihhiihihih
tapi mmg geli la
menjerit2 aku
aku ngan cacing bukan la geli sgat pun
bukan xbesa pgg ccg nak mengail 2
penah la..
tapi ni situasi len
tb2 benda lembik jatuh tas tngan
sape yg xterkejut
abah aku pun geli
hah aku yg puan mestila lg geli
haahahhaahhahahaha...

semalam elok jek aku guna kubis ni wat salag garden
so mlm ni kena guna kubis len plak la
cam depan umah aku tanam kubis jek..
men petik jek
hahahahahahhahaa
pape pun 2 me
selamat berbuka puase..
heeeeeeeeee






No comments: