CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

June 29, 2011

hari2 bersenam

as salam my advance diary...
wah g2....saje jer...da brg xder watpe.....
my family pg anta adik aku nak pg poli die...so ku mls g duk la umah....nak lyn 360 yg latah 2..hehehehe....
so xder watpe on9 la jap...
aku lo ptg2 skmo kena jgg...ala2 pecut pun da gak..
maklumla kat umah da sorang anak sedara..umo 1 thun 5 b...
tapi kaki die kuat giler lau lr...fuh aku yg kejar ni mau cbut ltt...die elok jek..nmpak sgat stamina aku kureng dah..hahahhahaa...
die ni suke men kat jalan raya
mujur la umah aku ni bukan jalan utama
so leh la budak2 men tas jalan
tapi still kena jg gak
kdg2 moto keta lalu gak
pntang buka pintu umah keja nak turun jek
lau die nmpak pintu buka abehla..
xleh pgg dah mesti ngis
so jalan terbaek jgan buka pntu lgsg..
hahhahahaha...
so aku pas asar mesti bw die jalan2
die bukan jalan dah..lari jek keja
jatuh ke ibarat jatuh tas tilam g2..adusss...sabo jea ler..
t mesti brg laa..
sabtu ni nak kena anta die balik daaa...
huhuhuhu....mesti brg jek aku...
kena da anak sendiri la ni..
hahahahahaha.
papai..

No comments: