CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

May 18, 2011

terima kasih Ya Allah

mase semua teman-teman ngah bersedih coz pts cinta..
aku plak hapi wif my hubby..
ketika mber2 ngah bz cr psngan..
aku dah da buat peneman..
syukur pada Allah s.a.w
kerana lam umo cmni aku dah dikurniakan 
seorg suami yang sempurna buat diriku yang serba kurang ni..

teman buat aku luah segalanya2..

seorg sahabat buat aku berceloteh..

seorng pdengar bila aku nak nyanyi..

seorg pengkritik bila aku nak beli pape..

dan suami buat sang isteri....

nanti ade rezeki anak plak buat kami berdua...
:-D

terima kash pada semua...

7 comments:

Lovea_Fiya said...

alhamdulillah Ya Allah sebab menjadikan kawan saya sangat gembira & bahagia...

Meq..doakan saya pulak meq..saya nak jugak peneman hidup..hehe

mrS pinu said...

semoga fiya pun cepat dapat peneman yea...Allah akan permudahkan benda baik ni...

Princess LaLoLi said...

wah! meq..saya juga mahu hubby..hehee..happy tgk kamu.

cam cik fiya cakap..alhamdulillah..ada kawan cm kamu org...

insyaALLAH kamu pasti ad rezeki tuk ada anak...nk bawak perut pg kelas..anak U nanti jadinya..hehe

mrS pinu said...

laloli : lau bw prt g kelas cam pyh gak..hahahahhaa....tgu la dlu pas stdy ke..tapi xtau la kot2 dapat rezeki awl kan..terima jeala..hehehehehehehh

Anonymous said...

lau syg dah sdia gak gtau la b ey..t b bagi..hahahhahaha...t mber2 syg tlg jaga la sama2..hehehe..time syg g klas bg kat mber ngasuh..hahahhaha

mrS pinu said...

baby : alaaa..kite kannak gilir...sebulan b seminggu syg kan..hahahahahahahhaha

Lovea_Fiya said...

haha..meq..pas2 jelah baby kat mmber yg xde kelas tu..meq blk kelas jemput baby bwk balik umah sewa.. hehehe..