CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

May 29, 2011

salahkah saye

on mood : sad


nape nak sedih mlm2 ni..
tapi rase sedih la sgat2..
sgat n sgat..tapi still in my heart...
y
y
y

aku tentukan segala..
majlis2..
rancangan 2
semangat yang berkobar2
nak hadirkan diri bersama2
berjumpa setelah lama xjmpa
tapi
aku yg xdapat pg

tapi
aku pk secara waras
ape yg aku rancang
aku buat
aku nak
lau Allah xbg maknanyer
aku xkan dapat
segalanyer ketentuan _nYa
lau aku duk marah2..nape aku xdapat pg
mknanyer aku salahkan takdir kan

tapi aku ttp sedih jugak
bila xdapat pg gak
coz org cakap mase time aku die dtg..time die aku xdtg
org nak salahkan aku bnyak la..huhuhu
aku nak sgat
smpai gdh2 ngan suami coz nak pg..
suruh die pg..
ya kami gaduh coz hal ni
tapi semuanyer xder penyelesaian
muktamatnyer aku ttp xleh pg..

so pada mereka yang berkenaan...
aku minta maaf sgat2,,,
im try my besh..i do anything..
but i can't...sobsob..
im sory

No comments: