CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

May 12, 2011

i want 2 be a real wife


pelik jek tajuk die
cam la sebelum ni aku bukan wife die yg betul
kikikikikiki
alaaa sume tau kami wat PJJ kan
ala perkahwinan jarak jauh
hehehhee
jadi mane da masa yang bnyk nak diabehkan bersama2

so
so
so
 ct 4 bulan ni
aku berazam nak jadi isteri 
dalam kata yang sebenar-benarnya

sebelum ni mase aku bersama suami paling lama pun 2 minggu jek
sedih kan dgar
mmg 2 la kenyataan nyer..
lau 2 minggu paling lama
paling jap gak 2 hari la..
huwaaaaaaaaaaaaaaa

rindu tau kat suami
sapa xrindu kan..hehehe

4 bulan 1 masa yang lama
aku nak abehkan mase ngan suami jek
so
b
tunggulaaa..hahahahhaha
masa yang ada ni guna sepenuhnya

syg nak masak
wow berangan..
nak blaja masak
eh saya dah pndai la sebelum ni..
tapi dah lame tinggal skill masak ni..hehehee
 yeala duk hstel kan mane nak masak..
makan kedai jek
maklumla student la katakan....
nak tgok tb ngan b,,
lyn movie smbl b story sal movie 2
n bla bla bla...ahahahahhahah

so t ct ni da la mase saye nak masak tuk cik husben ni
buat 2 buat ni..
saye buat tuk die..die buat tuk saye
ni la masenyer nak mnja2 kan kan kan
hahahahahhahah...

saye xsabar tggu mlm sok
saye bertolak ke kelate..
ci husben bertolak dr penang
semoga perjalan kami selamat..amin


No comments: