CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 7, 2011

terima kasih teman....

Teman Sejati

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita
 
mase bila la pic ni..hahahaha...gelapnyer aku..hahahahhaha..ni pic aku ngan mber mase skol f1-3...eida n umiey...





 mber2...mase teknik..hahahahha...miss u all..lalalala

mase ni sem 5 dah poli..hehehhe.....wif my besh prenz kat poli..teah n as...

my classmate at poli ptsb....

muke budak..hahahhha...ngan iemah n shu

wif my geng at kismec....rindukan saat di kismec..yg bnyak suke dr duka..huhuhu

aksi nkl di kismec..hahahah

 my pren at uthm...my new pren..hehehe

now....im here wif them...tq...


wif der...tq dear..being my gud pren here!




walaupun kat mane kite berade....kite ttp akan ade sahabat...so terima kasih buat sume sahabat sain n kwn sye....coz berkwn ngan sye yer..maaf la bg yg xder lam pic ni....dah aku xder pic korg..cmne nak buh...hehehhehe...g pun jenuh la gak nak buh 1 1 org...

tapi aku nak bgtau cni...

aku syg sume sahabat aku...xkira mane pun jua die, mereka,dan kamooo berada..

1 comment:

yaya said...

gambor aku mana??????? aku bakorrrrr...bakorrr blog mu....haha