CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

April 3, 2011

present + melaram

bila lg kan nak pkai cantek2....xder sebab xkan pkai la....g pun xder incik husben dcc lg la...but mlm 2 ku kena pkai ikut knsep present...disebabkan plih baba n nyonya so kena la pkai kebaya...tank 2 my sis coz bg bju ni tuk aku..hehehe...lau x nmpaknyer seumur  idupla aku xdop kebaya..hahahahahahaha.....

tank 2 adieb..coz make over aku..hahaahhahaa



wif miss make over aku..hahahahha.....tq miss adieb...kikikiki...glamoor kau...



full student 4 he class wif our lect kai bju merah kat tgah2...

 our group members.....tq sumer....

mlm 2 aku present ketar2 la gak...setiap x present sume ketar...huwaaaa...sok plak da 2 g present...ape nak jd la..huhuhuhu...so papai




2 comments:

yaya said...

pewitttttttttt ratu kebaya..haha lama aku xjenguk blog nih..haih

mrS pinu said...

jeles la 2..aku cantekkk kan kan kan..lalalallala....hahhahahahhahah