CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

January 20, 2011

just u blog..

salam my blog yg cute....
pdahal aku yg bg mu jd cute...hahahahha
hari ni cite xbnyak sgat la....mklumla keja tido jer...smpai penin pale aku ni...
bgun awl laaa dah lapa...pah2 mkn pah2 lyn cite..
AKU MASIH DARA...
pas2 tido blik.hahahhaha..ape nak jd la ngan aku ni...
lepas 2 bgun g mkn mlm plak..blik dr mkn nak laaa mndi...ngah sabun badan ni elok je
air xder...adussss....lemah semngat aku...mjur la smpan air cki..
leh gak cuci sbun 2...nmyampasss tol air ni...time aku nak mndi
la die xmo kuar..hahahhaha...cian ke aku kan...
lo aku keja on9 jer....assmgt 1 pun mls buat la..
PEMALAS LA...
pasni nak lyan cite plak laaa...hohoohoh...
keja tgok cite jer...bez...mta pun dah juling.....hahahhahahaha.....



tapi kan sedih laaaa.....my b demam...cian die..huhuhu...sedih jer...skmo b demam syg 
xder dcc b..huhuhu..maafkan syg b...syg skmo xdapat nak jg b...syg rase bersalah gak..
pttnya tugas seorg isteri berada dcc b..tapi syg xder..huhuhu...dah la b demam..
semoga b cepat sembuh ey...syg doakan b sentiasa sihat2 saje..
LUV U BABY.....

No comments: